Перегляди: 30
Зміст
РОЗДІЛ І. ЕКОНОМІКА
6
РЕФОРМУВАННЯ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ В СИСТЕМІ ДЕМОНОПОЛІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
12
РОЗДІЛ II. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Гривківська О. В., Заїнчковський А. О., Левченко Ю. Г., Горбач С. В.
17
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ КОРПОРАТИВНИХ СТРУКТУР
20
РОЗДІЛ III. МАРКЕТИНГ
ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ІТ-КОМПАНІЙ
26
Врублевська О. В., Сенюк О. І., Климець А. М.
ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ РАЙДХЕЙЛІНГ-КОМПАНІЇ «УКЛОН» ЗА ДОПОМОГОЮ МОДЕЛІ SERVQUAL
33
РОЗДІЛ IV. МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
41
Kudrina Оlga, Korol Andrii, Biriukov Oleksii
49