Перегляди: 47
Зміст
стор 7
Міжнародний ринок праці в умовах глобалізації та диджиталізації: тренди та перспективи
стор 13
стор 20
Організація управління розвитком територій в умовах євроінтеграційних процесів та війни в Україні
стор 30
Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності: охорона авторського права
стор 41
Заробітна плата в системі економічних відносин сталого розвитку: окремі питання
стор 50
Методичні підходи до аналізу грошових коштів підприємства
стор 58
стор 70
Функціонування банків з іноземним капіталом в контексті забезпечення фінансової безпеки України
стор 82
Диджиталізація економіки України в умовах євроінтеграції
стор 94
Дослідження вартісних показників функціонування системи публічних закупівель в Україні
стор 104
Сутність і становлення концепції «управління ланцюгом постачання»
стор 113
Розроблення стратегії кадрового забезпечення як елемента освітнього потенціалу підприємства
стор 122
Маркетингові проблеми створення нового товару
стор 130
стор 136
Торговий знак, торгова марка, бренд: визначення, понятійна база і законодавство
стор 149
Франчайзинг як форма підприємницької діяльності в Україні: реалії та перспективи
стор 159
Прикладні аспекти використання SWOT-аналізу при формуванні стратегії розвитку територіальних громад
стор 167
Особливості стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства у кризових умовах
стор 180
Перспективи зростання доходів е-бізнесу в Україні в умовах нестабільності
стор 186
Науково-методичний підхід до оцінювання інвестиційної привабливості територій
стор 194