Перегляди: 7
Зміст
А. В. Ломоносов, О. Е. Ломоносова, Н. В. Рунчева
5-11
ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
А. В. Руснак
12-17
ІНСТИТУЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ АКТИВІЗАЦІЇ РИНКУ ПРАЦІ В УМОВАХ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
В. Г. Панченко, Н. В. Резнікова, О. В. Птащенко, О. А. Іващенко
18-23
Д. Ю. Калініченко, В. А. Голян, В. М. Бардась
24-29
БІЗНЕС-АНАЛІЗ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ У МІЖНАРОДНОМУ МЕНЕДЖМЕНТ
О. В. Банар, Т. В. Кузнєцова, Т. В. Понедільчук
30-34
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ
В. В. Барабанова, Н. В. Лохман
35-39
ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ РИНКІВ
Т. С. Чуніхіна, Т. Е. Бєлялов, Л. Ю. Семенова, В. М. Чатченко
40-46
І. М. Вахович, О. І. Галущак, В. В. Лакас
47-52
Т. О. Меліхова, Ю. С. Синиця, А. І. Яковлев
53-58
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
С. М. Халатур, Ю. В. Масюк, В. В. Строцький
59-62
ФІНАНСОВІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИМИ ОПЕРАЦІЯМИ СУБ'ЄКТУ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Г. С. Ліхоносова, Т. Г. Зейнієв, А. А. Зубов
63-68
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ТОРГОВИХ СТРАТЕГІЯХ БІЗНЕСУ: АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ
О. К. Кушнір, В. Р. Чаплінський, Д. В. Максименко
69-74
ОЦІНКА ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ: ДІАГНОСТИЧНИЙ ТЕСТ ВІТО ТАНЗІ
Т. В. Стеценко
75-80
УПРАВЛІННЯ ПОДАТКОВИМИ РИЗИКАМИ В УМОВАХ РЕГУЛЮВАННЯ БЮДЖЕТНИХ ПРОЦЕСІВ
О. А. Шаповал
81-85
Г. М. Заболотний, Т. В. Кулініч, І. Д. Самошкіна, Р. І. Жук
86-91
СПЕЦИФІКА СИСТЕМИ ЦИФРОВОГО БІЗНЕСУ У СФЕРІ РИТЕЙЛУ
Р. Р. Русин-Гриник, І. Є. Калінін, Р. В. Колодій
92-96
ОСОБЛИВОСТІ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ ОРЕНДНИХ ОПЕРАЦІЙ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
І. Я. Максименко, А. В. Білецька
97-100
К. Д. Олійник
101-107
МЕТОДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ
Л. В. Антонова, Н. В. Дацій, І. В. Драган
108-112
МОДЕЛЬ СУСПІЛЬНО-РЕЛІГІЙНИХ ВІДНОСИН В ЛАТВІЇ
В. С. Колтун
113-118
С. П. Потеряйко, К. Г. Бєлікова, О. С. Твердохліб, В. І. Мазуренко, О. С. Ковальов
119-124
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ МЕДІАМЕНЕДЖМЕНТУ В РЕАЛІЯХ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
О. Є. Гудзь, С. М. Петькун
125-130
В. І. Шандрик
131-137
О. І. Ханіна
138-144
ДЕРЖАВНИЙ БРЕНДИНГ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НАЦІОНАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ: ДЕФІНІЦІЇ ТА СУСПІЛЬНА НЕОБХІДНІСТЬ
О. В. Захаріна, П. О. Соколовський
145-148
РОЗВИТОК БІОТЕХНОЛОГІЙ ТА ПИТАННЯ БІОБЕЗПЕКИ
В. В. Захарін, В. В. Сухенко, А. Г. Стасюк
149-154
Д. М. Бабенко
155-162
КЛАСТЕРНИЙ ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ КРИТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
Я. О. Страхніцький
163-169
ОБГРУНТУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ
А. С. Чубіна
170-177
В. Я. Шевчук
178