Галузь знань: Економіка / Economics
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 318

Зміст

Економічна теорія

МЕТОДОЛОГІЯ АНАЛІЗУ ДИНАМІКИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ КОНТРОЛЬНИХ КАРТ ШУХАРТА

Н.В. Караєва , І.А. Варава

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

Т. Є. Моісеєнко , О. О. Корогодова, Н. О. Черненко , Я. І. Глущенко

ГЕНЕЗИС РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ЇЇ ТРАКТУВАННЯ

Т. П. Ткаченко

Економічні проблеми сталого розвитку національної економіки

ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОЇ НАКОПИЧУВАЛЬНОЇ ПЕНСІЙНОЇ СИСТЕМИ (ІІ РІВЕНЬ)PROSPECTS OF INTRODUCTION OF THE COMPULSORY ACCUMULATIVE PENSION SYSTEM (LEVEL II)

О.П. Коваль , О.О. Коломієць , Д.М. Гладких , А.Л. Дешко , Ю.В. Касперович

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

Н.І. Ставнича , Л.М. Савчук

Маркетинг

ПРОСУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ, ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ІННОВАЦІЙ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ У СИСТЕМІ ХОЛІСТИЧНОГО ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

С. Я. Касян

ІНДУСТРІЯ 4.0: ТЕХНОЛОГІЇ NEW NORMALITY ТА ЇХ ВПЛИВ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ

К.В. Костянчук , О.В. Зозульов

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА РЕСТОРАННОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Л.М. Сорока

ТЕХНОЛОГІЧНЕ ПРОГНОЗУВАННЯ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Т.О. Царьова, О.В. Зозульов , О. В. Черненко

УПРОВАДЖЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ МАЙБУТНЬОГО У МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЙ

Nataliya Yudina

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Н.В. Язвінська

Міжнародна економіка

РОЗВИТОК ТОРГІВЛІ НА МІЖНАРОДНОМУ ВАЛЮТНОМУ РИНКУ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

А. О. Одінокова , І. М. Грінько

Галузева економіка

КОМПЕНСАТОРНЕ ФІНАНСУВАННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНИХ ПРОЄКТІВ В БУДІВНИЦТВІ: МОДИФІКАЦІЯ «TAX INCREMENT FINANCING»

Марина Климчук

МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДАНИХ ПРО ЯСКРАВІСТЬ НІЧНИХ ВОГНІВ ДЛЯ КРИТИЧНОГО АНАЛІЗУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КРАЇН

І.О. Пишнограєв , І. О. Ткаченко, С. В. Гапон

РОЗВИТОК ТУРИЗМУ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ІНДУСТРІЇ 4.0: ВИЗНАЧЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ

О.О. Стрижак

Технології як фактор економічного зростання

РОЗРОБКА ПРОДУКТУ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИМИ КОМПАНІЯМИ В УМОВАХ ІНДУСТРІЇ 4.0

Olena Korohodova

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КРИПТОРИНКУ ТА ЙОГО МІСЦЕ У ФІСКАЛЬНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ

А.М. Лукач , Ю. П. Тадеєв

ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ІТ-АУТСОРСИНГУ ТА ВИБОРУ АУТСОРСЕРА

П.Г. Перерва, С.М. Назаренко

РОЗРОБКА МОДЕЛІ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОСИСТЕМИ ДЛЯ ОБОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

К. С. Кизименко, М. О. Кравченко

Економіка підприємства

ПРИНЦИПИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИЦТВА ПЛАСТИКОВОЇ ТАРИ

А. Д. Кухарук , Д. Д. Змітрович

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАCONCEPTUAL ASPECTS OF FINANCIAL STRATEGY OF ENTERPRISE

В.П. Мартиненко

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ

В.М. Марченко, Д.В. Харитоненко

ФОРМУВАННЯ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ЕКСПОРТНО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ ПАНДЕМІЇ COVID-19

Н. Є. Скоробогатова, М. М. Ремінський

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СТРУКТУРНО-ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

В.С. Титикало

Менеджмент організації

ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО СЕКТОРУ

А. В. Гречко , Д. Д. Джумакєєва

СУЧАСНЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ БІЗНЕС-АНАЛІЗУMODERN SOFTWARE FOR BUSINESS ANALYSIS

Н.О. Задорожнюк

МЕХАНІЗМ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО ІНВЕСТУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ

Т.В. Іванова

СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АНТОНОВ»

К.О. Кузнєцова , В.М. Морозенко

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ДАНИХ У ДОСЛІДЖЕННІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА

А. С. Полянська , О. М. Дюк

ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА: ЗМІНА ПАРАДИГМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ

В.М. Тупкало

Інноваційно-інвестиційні процеси

МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ КУРСУ КРИПТОВАЛЮТ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ФІНАНСОВУ СИСТЕМУ УКРАЇНИ

Ю. П. Тадеєв , А.М. Лукач

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ІННОВАЦІЙНІ ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ

С. Г. Ханін



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

Прімітки: корпоративна культура   інвестиції   інновації   інноваційні технології   інноваційна діяльність   інтелектуальна власність   інформаційні технології   авіаційна інфраструктура   аграрний сектор   аутсорсинг   будівельна галузь   валютний ринок   виробництво   готельно-ресторанний бізнес   дистанційна освіта   екологічна політика   економічна безпека   екосистема   експорт   енергоефективність   енергосистема   життєвий цикл   захист прав споживачів   зовнішньоекономічна діяльність   конкурентоспроможність   кореляційний аналіз   криптовалюта   міжнародна діяльність   міжнародна торгівля   макроекономіка   малі підприємства   маркетинг   маркетингові дослідження   маркетингові комунікації   менеджмент   металургійна галузь   оборотні активи   оподаткування   підприємство   пандемія   пенсійна система України   пенсійне забезпечення   поведінка споживача   податкова система   порівняльний аналіз   потенціал підприємства   прийняття рішень   прогнозування   промислова безпека   промислове підприємство   рейтинг   соціальне страхування   сталий розвиток   стратегічне планування   стратегічне управління   технічне обслуговування   туризм   управління   управління підприємством   цифрова економіка   цифровий маркетинг  
© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)