Перегляди: 230
Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні питання, пов’язані із маркетингом як дисципліною, наукою й сферою дослідження. Зокрема, розкрито понятійно-категоріальний апарат, принципи, види, концепції та функції; охарактеризовано методику проведення маркетингових досліджень; подано основні елементи маркетингового середовища та їхню детальну характеристику; розглянуто елементи комплексу маркетингу «4Р», а саме: маркетингову товарну, цінову політики, політики розподілу та маркетингових комунікацій; велику увагу приділено маркетинговій логістиці, зокрема, логістичним системам та методиці управління запасами та питанням стратегічного маркетингу, а саме: сучасним технологіям стратегічного аналізу й матричним методам маркетингового стратегічного планування. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, а також для керівників і фахівців, що займаються питаннями маркетингу, для організацій, наукових установ тощо.