Перегляди: 234
Зміст
Дослідження факторів впливу на споживання халяльної косметики серед покоління Z
1-11
Взаємозв’язок інвестування в інновації та логістичної діяльності в умовах розвитку економіки вражень
12-23
Фактори впливу на купівельну поведінку споживачів автомобілів
24-40
Мотивація праці соціальних працівників в контексті управлінських інновацій
55-63
Виклики бізнес-етики та комплексне розуміння боротьби із дитячою працею в Туреччині
64-74
75-86
Управління міжнародною торгівлею в контексті забезпечення інноваційного розвитку
87-98
99-110
Цифрове лідерство, рівень задоволеності роботою та якістю життя: роль гарантій працевлаштування
122-132
Дослідження лояльності, задоволеності клієнтів та якості наданих послуг: кейс DLF MALL в Індії
146-157
Роль ґендерної рівності у сприянні підприємництва та інновацій
158-168
Вплив розвитку Штучного Інтелекту на розвиток маркетингових комунікацій
169-181
Чи турбують подвійні стандарти якості продукції споживачів в Європейському союзі?
182-198
Туризм як фактор місцевого та регіонального розвитку
199-212
Ефективність ведення переговорів на ринку В2B: вплив доброзичливості та довіри
213-223
224-234
Моделі поведінки індустріальних споживачів: емпіричне дослідження
235-253