Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 220


Зміст

Варад Неруркар, Прашант Барж, Вімал Бхатт, Шайлеш Растогі, Бхакті Агарвал

Фактори впливу на купівельну поведінку споживачів автомобілів 

 24-40

Пітер Галло, Богуслава Міхальчова, Беата Балогова

Мотивація праці соціальних працівників в контексті управлінських інновацій 

 55-63

Етем Топчуоглу, Онур Октайсой, Селен Уйгунгіл Ердоган, Ердоган Кайгін, Енгін Карафакіоглу

Цифрове лідерство, рівень задоволеності роботою та якістю життя: роль гарантій працевлаштування 

 122-132

Амет Сао, Аміт Кумар, Гаутам Бапат, Мохд. Сухейл Хан, Сакші Сінгх

Дослідження лояльності, задоволеності клієнтів та якості наданих послуг: кейс DLF MALL в Індії 

 146-157

Регіна Вецкалне, Тетяна Тамбовцева

Роль ґендерної рівності у сприянні підприємництва та інновацій 

 158-168

Марія Враблікова, Анна Грнчарова Турцякова, Мирослава Баранова

Туризм як фактор місцевого та регіонального розвитку 

199-212

Мбарек Рахмун, Мохамед Алсагаф, Ахмад Мостафа Абдельтаваб, Абдулла Ажарі, Махране Хофаїдхлауі

Ефективність ведення переговорів на ринку В2B: вплив доброзичливості та довіри 

 213-223



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)