Перегляди: 153
508248
Навчальний посібник «Маркетингове ціноутворення: теоретичні основи» забезпечує якісну підготовку фахівців з маркетингового ціноутворення в сучасних ринкових умовах. Викладено теоретичні й методологічні засади для ухвалення відповідних маркетингових рішень та здійснювати дослідження ринку під час ціноутворення; використання найефективніших методів і стратегій ціноутворення; вдало і ефективно проводити політику формування та зміни поточних цін; визначати основні законодавчі й нормативні документи, які впливають на ціноутворення. Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів за галуззю знань 07 «Управління та адміністрування», для вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення», а також рекомендовано фахівцям, чия діяльність пов’язана з питаннями ціноутворення різних рівнів господарської діяльності.