Перегляди: 69
508248
Навчальний посібник підготовлено відповідно до робочої програми дисципліни «Маркетингові дослідження».
У навчальному посібнику розглядаються питання, пов’язані з розкриттям сутності, класифікаційних ознак та видів маркетингових досліджень; дослідженням маркетингової інформації, змісту синдикативної інформації, підходів до організації, напрямків і структури процесу маркетингових досліджень; обґрунтуванням методів збору даних в маркетингових дослідженнях; розглядом методології маркетингових досліджень ринку; висвітленням етапів досліджень конкуренції та конкурентів, поведінки споживачів; конкурентоспроможності товару; розглядом програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу; підготовка та презентація підсумкового звіту про дослідження.
Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту.