Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2022

Перегляди: 86

508248 

 

У виданні розкрито сутність маркетингу; висвітлено процес функціонування маркетингової інформаційної системи; описано чинники, які визначають купівельну поведінку споживачів; багато уваги приділено маркетинговій стратегії товару; охарактеризовано цінові методи конкуренції, елементи просування; розкрито суть рекламної діяльності підприємства; охоплено питання, пов’язані з маркетинговою політикою збуту й логістикою; розглянуто окремі маркетингові стратегії в загальній концепції управління підприємством; вирішено питання, пов’язані із розробкою маркетингового плану на підприємстві .

Рекомендовано студентам спеціальностей 075 «Маркетинг», 071 «Облік і оподаткування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 051 «Економіка».


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)