Перегляди: 35
163
Навчальний посібник містить матеріал для підготовки студентів, слухачів курсів підвищення кваліфікації за спеціальністю «Маркетинг», які самостійно вивчають питання, пов’язані з організацією збутової діяльності підприємства. У посібнику системно, відповідно до нормативної програми вивчення дисципліни розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування маркетингової політики розподілу. Матеріал навчального посібника структуровано за модульним принципом відповідно до вимог кредитно-модульної організації навчального процесу. Кожний розділ модуля містить теоретичний матеріал, питання для самоконтролю, тестові завдання для самоперевірки знань, а також ситуаційні та розрахункові завдання для самостійного опрацювання студентами теоретичного матеріалу. Для більш ґрунтовного опанування матеріалу дисципліни у навчальному посібнику наведено глосарій, предметний покажчик та бібліографічний список.