Перегляди: 32
Навчальний посібник „Стратегічний маркетинг" складається з методичних рекомендацій, теоретичного та практичного досвіду стратегічного управління, задач, ситуаційних вправ, тестів, які дозволять майбутнім фахівцям закріпити теоретичний матеріал та набути практичних навичок у прийнятті стратегічних рішень.. Навчальний посібник складається з 3 теоретичних модулів, що містять 9 розділів та практичну частину. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог кредитно-модульної форми навчання в вищих навчальних закладах. Посібник адресовано студентам вищих навчальних закладів очної та заочної форм навчання, що навчаються за економічними та технічними спеціальностями, керівникам фірм та спеціалістам, діяльність яких пов’язана із практичним маркетингом.