Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 0


Зміст

Гьохан Барал, Еврен Чакірсой

Оцінювання рівня обізнаності щодо стандартів внутрішнього контролю COSO у муніципалітетах Туреччини 

 1-9

Наталія Летуновська, Назар Демчишак, Марія Мінченко, Петра Кришкова, Марія Каща, Анна Волк

Управління соціальним брендом країни в умовах невизначеності в сфері здоров’я 

 10-18

Надеем Акгтар

Розкриття потенціалу: вплив інноваційної спроможності на процес, продукт, ринкові інновації та ефективність діяльності компанії 

19-33

Юсуф Арслан, Айкут Йілмаз, Омер Сезай Айкач, Емрах Озсой

Надійність і валідність шкали для вимірювання потреба споживача в унікальності на прикладі Туреччини 

 34-43

Лудовіт Настісін, Кветослав Кмеc, Стефан Крал

Онлайн-активність споживачів щодо брендів в Instagram та їх вплив на WOM-маркетинг 

 44-50

Луція Суянська, Маргарета Наданьова

Сталий маркетинг та його вплив на імідж компанії 

 51-57

Сінан Есен, Метін Сайгілі, Кагдас Атес

Вплив інноваційної спроможності на організаційну стійкість: на прикладі країн, що розвиваються 

 58-74

Hасан Садік Татлі, Гоктен Онгел, Меліx Сефа Явуз

Вплив цифрової грамотності на результати діяльності компанії: медіаційна роль ефективності виконання завдань 

 75-86

Cаглар Самса

Посередницька роль престижу компанії у взаємозв’язку між сприйняттям якості та намірами поведінки відвідувачів кафетеріїв 

 87-100

Камілла Баcа, Рената Мачова, Аранка Борос

Дослідження туристичного ринку після Covid-19 – туристичні звички поколінь Y та Z у Словаччині та Угорщині 

101-114

Уйгар Озтюрк, Елван Їлдирим

Оцінювання ставлення покоління Z до інновацій та їх вплив на кар’єрний успіх: компаративний аналіз з поколінням Y 

 115-126

Янг Ю, Інь Тінгінг, Лі Руокси, Ван Сіньсінь

Роль витрат на освіту в регіональній економіці Китаю з точки зору людського та інтелектуального капіталу 

127-137

Ірина Решетнікова, Катаржина Санак-Космовска

Корпоративна соціальна відповідальність компаній в контексті російської військової агресії в Україні 

 138-151

Сергій Легенчук, Емін Зейтіноглу, Ірина Грабчук, Ірина Жалінська, Жанна Олексіч

Зв’язок між інтелектуальним капіталом, фінансовою результативністю та сталим розвитком: докази турецької галузі ІКТ 

 152-162

Тетяна Затонацька, Яна Фаренюк, Віктор Шпирко

Моделювання рівня відтоку для телекомоператорів з використанням методів Data Science 

 163-173

Фархад Рахманов, Рашад Салахов, Альбіна Хашімова

Управління процесами цифровізації у сфері соціальних послуг 

174-184

Веі-Лоон Кое, Мохд Русyді Абдул Рахім, Мохд Hалім Махпхотх

Наміри студентів університетів займатися технологічним підприємництвом: основні детермінанти впливу 

 185-195

Ладіслав Фабо, Сона Чованова Супекова, Лукас Дурда, Крзyсзтоф Гайдка

Ефективні моделі розроблення та реалізації нових продуктів 

 196-207

Анастасія Самойлікова, Валерія Герасименко, Анжела Кузнєцова, Мілош Тумпах, Мартіна Баллова, Лариса Шавга

Вплив освіти на легкість ведення бізнесу в умовах інноваційного розвитку: факторний аналіз та множинна регресія 

 208-217

Наіра Hакобян, Анна Хачатрян, Юлія Чорток

Управлінська аномія та ефективні ресурси управління в суспільствах, що трансформують 

218-226

Зузана Юхашова, Антон Бойко, Вікторія Боженко, Сергій Миненко, Анна Буряк, Наталія Винниченко

Інноваційний підхід до оцінювання ефективності системи протидії легалізації кримінальних доходів 

227-235



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)