Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Англійська / English
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2024

Перегляди: 7


Зміст

Ранжування важливості маркетингових стратегій у забезпеченні лояльності клієнтів

Куанг Лін Хюйн

PDF

Сентимент-аналіз як інноваційний інструмент прогнозування інфляції в Румунії

Міхаела Сіміонеску, Александру-Сабін Нікула

PDF

Нейромаркетинг як механізм комунікації зі споживачем: кейс для малого бізнесу

Олена Чигрин, Катерина Шевченко, Олег Туляков

PDF

Визначення споживчих переваг автомобілів нового покоління багатовимірним підходом

Несрін Алкан, Джен Деніз Коксал

PDF

Дослідження управління якістю в публікаціях, присвячених розвитку туристичної галузі: бібліометричний аналіз

Сена Ерден Айхун, Ісіл Уста Кара, Більге Чавушгіл Косе

PDF

Шерінгова економіка в туристичному секторі: мікроекономічні фактори

Валентінас Навіцкас, Єва Петроке

PDF

Управління реакцією на людські помилки та ключові контрольні показники функціонування в банках

Єлена Собанова,, Марина Кудінська

PDF

Маркетингова стратегія як ефективний інструмент управління державними закупівлями

Світлана Смерічевська, Олексій Постніков

PDF

Інновації в боротьбі з корупцією: ефективне оцінювання схильності державних службовців до корупції

Антон Бойко, Вікторія Боженко, Наталія Стоянець

PDF

Шкала довіри до інфлюенсерів у соціальних мережах

Шермін Онем, Мурат Селім Селві

PDF

Посередницька роль трансформаційного лідерства: на прикладі Китаю

Заїр Аббас, Ван Сун Цзян, Хафіз Мухаммад Факхар Замін, Тамур Азам,

PDF

Імідж закладів вищої освіти: основні компоненти та детермінанти

Сергій Солодовніков, Алла Бондаренко, Максим Житар

PDF

 



Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)