Перегляди: 7
Зміст
Ранжування важливості маркетингових стратегій у забезпеченні лояльності клієнтів
Куанг Лін Хюйн
Сентимент-аналіз як інноваційний інструмент прогнозування інфляції в Румунії
Міхаела Сіміонеску, Александру-Сабін Нікула
Нейромаркетинг як механізм комунікації зі споживачем: кейс для малого бізнесу
Олена Чигрин, Катерина Шевченко, Олег Туляков
Визначення споживчих переваг автомобілів нового покоління багатовимірним підходом
Несрін Алкан, Джен Деніз Коксал
Сена Ерден Айхун, Ісіл Уста Кара, Більге Чавушгіл Косе
Шерінгова економіка в туристичному секторі: мікроекономічні фактори
Валентінас Навіцкас, Єва Петроке
Управління реакцією на людські помилки та ключові контрольні показники функціонування в банках
Єлена Собанова,, Марина Кудінська
Маркетингова стратегія як ефективний інструмент управління державними закупівлями
Світлана Смерічевська, Олексій Постніков
Інновації в боротьбі з корупцією: ефективне оцінювання схильності державних службовців до корупції
Антон Бойко, Вікторія Боженко, Наталія Стоянець
Шкала довіри до інфлюенсерів у соціальних мережах
Шермін Онем, Мурат Селім Селві
Посередницька роль трансформаційного лідерства: на прикладі Китаю
Заїр Аббас, Ван Сун Цзян, Хафіз Мухаммад Факхар Замін, Тамур Азам,
Імідж закладів вищої освіти: основні компоненти та детермінанти
Сергій Солодовніков, Алла Бондаренко, Максим Житар