Перегляди: 4
Зміст
Набіль Черкауі, Каутар Ель Гандрі, Юсеф Ель Хассіні, Аіша Еррафіг, Медард Доукоуа Янда Танога
Алаа Альфадул, Зенах Махмуд АльКубайсі
Неллія Тітова, Бірута Слока
Сефа Оздемір, Сердар Піртіні
Вплив цифрового маркетингу на ринкову частку туристичних компаній Йорданії
Халед Халаф Алафі, Бадер Ісмаїл
Стратегічне управління брендом роботодавця: досвід міжнародних компаній
Ірина Труніна, Катерина Пряхіна, Марина Білик
Гьонг’ї Чонграді, Петер Міскольці , Беата Кадар, Анита Колнхофер-Деречкєї
Вплив цифрових маркетингових стратегій на підприємницьку діяльність комерційних банків Йорданії
Абдулла Аль-Шурах
Цифровізація обліку в інноваційному управлінні автономним роботизованим транспортом
Зеновій-Михайло Задорожний, Володимир Муравський, Олег Шевчук, Василь Муравський, Мар’ян Задорожний
Юлія Татаринцева, Олександр Манойленко, Наталія Шматько
Модель управління талантами в контексті коопетиційної взаємодії та економіки знань
Тетяна Майборода, Василь Карпуша, Інна Балагуровська
Вибір одягу поколіннями X та Y з огляду на принципи сталого розвитку
Марія Враблікова, Івета Убрезіова, Мирослава Кубічкова, Ліліана Шкодова