МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Ірина Лилик
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2020 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
4
Світлана Ільїна
Дослідницький ринок України у 2020 — погляд через Prozorro
26
NielsenIQ починає функціонувати як окрема компанія у приватній власності
31
Ірина Лилик | Наталія Савицька
Процедура аудиту маркетингових і соціальних досліджень, досліджень громадської думки
33
МАРКЕТОЛОГИ ПРО МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
Володимир Щвець | Сергей Даскалу | Тарас Кучерявый | Картозия Тамара
Маркетологи про маркетингові дослідження в умовах пандемії
45
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Олена Петрова
Зміни підходів в управлінні маркетинговими активностями
55
Катерина Ильченко
Нейромаркетинг не хайп, а полезный инструмент для грамотного маркетолога
60
Марія Биба | Андрій Осадчий
Продажі техніки у 2020-му забезпечили люди з високими доходами
65