Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 282


Зміст

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Ірина Лилик

Ринок маркетингових досліджень в Україні 2020 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ

 4

Світлана Ільїна

Дослідницький ринок України у 2020 — погляд через Prozorro

26

NielsenIQ починає функціонувати як окрема компанія у приватній власності

31

Ірина Лилик | Наталія Савицька

Процедура аудиту маркетингових і соціальних досліджень, досліджень громадської думки

33

МАРКЕТОЛОГИ ПРО МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

Володимир Щвець | Сергей Даскалу | Тарас Кучерявый | Картозия Тамара

Маркетологи про маркетингові дослідження в умовах пандемії

45

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

Олена Петрова

Зміни підходів в управлінні маркетинговими активностями

 55

Катерина Ильченко

Нейромаркетинг не хайп, а полезный инструмент для грамотного маркетолога

60

Марія Биба | Андрій Осадчий

Продажі техніки у 2020-му забезпечили люди з високими доходами

 65



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)