Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 282


Зміст

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ COVID 19

Прія Лобо

Пандемія змінила мої погляди на бренд, бізнес та на саму себе

 5

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

Роман Корнилюк

«Американські гірки» української економіки

 8

РЕКЛАМА, PR

МАМІ

XIV рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів

 17

«ОРГАНІЧНЕ МАЙБУТНЕ» ― МАРКЕТИНГ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Людмила Палєхова

Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва

26

Світлана Боліла

Органічна спрямованість аграрного бізнесу як фактор конкурентних переваг виробника

30

Наталія Петруня-Пилявська

З історії розвитку вітроенергетики в Україні

33

Сергій Касян

Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання

 36

 Андріана Колотило

Перспектива розвитку ринку альтернативних джерел енергетики в Україні

 39

Арсен Шкварилюк

Перспективи та тенденції розвитку ринку електромобілів в Україні

 41

ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ

SEO в Польше

44

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Олександр Гладунов | Наталя Богданець

Ренесанс Форум – 2021: що обговорювали учасники події та які найближчі перспективи української економіки

 46

Вітаємо переможців конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка 2021

55

04 червня 2021 року відбувся IV Всеукраїнський круглий стіл «Молодь Поділля опановує маркетинг»!

 56

Створення NielsenIQ Academy

 61

Презентація дослідження сприйняття населенням України сексистської реклами

69



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)