Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 200


Зміст

Віда Давідавічене, Юргіта Рауделюнієн, Аквіле Йоните-Земліцкене, Мануела Тваронавічене
Онлайн-шоппінг: фактори впливу на поведінку споживачів
 (мова оригіналу - англійська)
11 - 19
Наталія Летуновська, Оксана Яшкіна, Людмила Сагер, Фуад Абдулла Альхашрамі, Юрій Нікітін
Аналіз споживчої поведінки у сегменті здорового харчування як перспектива розвитку інклюзивного маркетингу 
(мова оригіналу - англійська)
20 - 35
Зеновій-Михайло Задорожний, Володимир Муравський, Олег Шевчук, Михайло Брик
Інноваційна облікова методика забезпечення взаємозв’язку економічної та кібербезпеки підприємств
 (мова оригіналу - англійська)
36 - 46
(мова оригіналу - англійська)
47 - 54
 (мова оригіналу - англійська)
68 - 78
 (мова оригіналу - англійська)
79 - 91
(мова оригіналу - англійська)
92 - 103
(мова оригіналу - англійська)
121 - 136
Річард Федорко, Вероніка Скерхакова, Стела Маркова, Радован Бачик, Любомир Феєрчак
Цифрове суспільство та ринок e-comercе: відмінності у сприйнятті фінансових ризиків 
(мова оригіналу - англійська)
137 - 152
Йоруне Яздаускайте, Магдалена Приварова, Едіта Баранскайте, Вітовт Юскій, Ніколетта Келемен-Геніель
Оцінювання впливу розвитку науки та техніки на ринок праці 
(мова оригіналу - англійська)
153 - 167
(мова оригіналу - англійська)
168 - 183
(мова оригіналу - англійська)
184 - 195
(мова оригіналу - англійська)
196 - 209
(мова оригіналу - англійська)
210 - 217
 (мова оригіналу - англійська)
218 - 229
(мова оригіналу - англійська)
237 - 252


Джерело доступне за посиланням / The source is available here