Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Видавництво УАН / ANU Publishing
Вид видання: Монографія / Monograph
Рік видання: 2017

Перегляди: 278

У монографії розкрито концептуальні засади маркетингового стратегічного управління конкурентоспроможністю та формування комплексних стратегій суб’єктів макро-, мезо- і мікрорівнів: підприємств (організацій), регіонів, країн, інтеграційних угруповань тощо. Обґрунтовано авторську концепцію інноваційної конкурентоспроможності. Висвітлено стратегічні механізми маркетингового управління конкурентоспроможністю, фактори та умови конкурентоспроможного розвитку підприємства (організації). Розкрито маркетинговий підхід до стратегічного управління конкурентоспроможністю системи вищої освіти. Досліджено роль стратегії продовольчої безпеки в забезпеченні конкурентоспроможності України.



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)