Галузь знань: Менеджмент / Management
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2018

Перегляди: 197

В підручнику висвітлено основоположні проблеми організації та ведення бізнес-стратегії європейських компаній. Розкрито сутність ведення міжнародного бізнесу та його значення для розвитку національних економік, розглянуто конкретні форми ведення міжнародної торгівлі, класичні і сучасні інструменти її здійснення. Особливість викладання матеріалу – прикладний характер. Кожний розділ підручника доповнений завданнями для самостійної та/або індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти.

Підручник розрахований на студентів спеціальностей «міжнародні економічні відносини» та №міжнародна економіка», а також спеціалістів з міжнарожних економічних відносин.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here