Перегляди: 220
У навчальному посібнику розкриваються сутність та характеристика міжнародного бізнесу як елементу світової господарської системи, еволюція його становлення, висвітлюються організаційні форми міжнародної співпраці, визначається роль та вплив транснаціональних корпорацій на перебіг міжнародних економічних відносин, визначаються особливості формування експортної стратегії підприємства та управлінські технології здійснення операцій у міжнародному середовищі. Посібник насичений логічними узагальненнями, графіками, таблицями, рисунками, схемами, які надають можливість більш ґрунтовно та цікаво розкрити сутність та динаміку розвитку менеджменту міжнародної діяльності підприємств. У кінці кожного розділу наводяться контрольні запитання та тестові завдання для самостійної перевірки знань студентів. За своїм змістом навчальний посібник відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент міжнародної діяльності підприємств" КПІ ім. Ігоря Сікорського. Посібник отримав високу оцінку фахівців і студентів. Розраховано на студентів економічних та управлінських спеціальностей вищих навчальних закладів.