Перегляди: 257
Зміст
А. Б. Заплатинська, Г. В. Афузова, Т. Л. Панченко
5-12
НЕОБХІДНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ФОРМИ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ВИШАХ
І. В. Авраменко
12-18
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТР
О. Б. Бєлова
18-23
В. В. Бєсєда
24-31
ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В КОРЕКЦІЇ РУХОВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
О. Л. Горбатюк
31-36
Л. С. Журавльова
37-45
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛОГОПЕДІЇ В ПЕРСОНАЛІЯХ: ОЛЕНА МАРКІВНА ГОПІЧЕНКО
О. В. Козинець, А. С. Коритіна
45-52
ВИВЧЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ВПЛИВУ НА ВСТАНОВЛЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ
О. П. Круглик, В. О. Погребняк
52-59
ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТЬ «СОЦІАЛІЗАЦІЯ» ТА «РОЗВИТОК» У СПЕЦІАЛЬНИХ ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
В. Є. Коваленко
59-65
ДИСПРАКСІЯ В СТРУКТУРІ МОВЛЕННЄВОГО ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ДІТЕЙ
І. В. Мартиненко
65-70
Н. В. Никоненко
70-77
М. С. Омельченко, Т. Г. Кузнецова
77-83
М. Sheremet, D. Suprun
83-89
Т. М. Швалюк
90-99
Н. А. Ярмола, К. С. Тороп
99-106
С. В. Березка
107-113
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
К. О. Глушенко
113-119
О. М. Дубовик
120-127
Б. Т. Дем`яненко, І. В. Ратинська
127-137