Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 239

Зміст

ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ГЕНДЕРНОГО АСПЕКТУ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ

О. В. Гаврилов, В. Е. Левицький , Н. С. Гаврилова

5-12

 pdf

СТАН СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА

І. І. Глущенко, С. О. Моїсеєв, В. С. Товстоган

12-20

 pdf

НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

О. Ю. Гноєвська, І. П. Кузьменко

20-26

 pdf

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ

Т. М. Гребенюк, І. О. Сасіна, Т. О. Купріянова

26-33

 pdf

LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ

Г. П. Серпутько, Т. М. Гребенюк

34-41

 pdf

ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

І. М. Омельянович, Ю. В. Коломієць

41-48

 pdf

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛОГОПЕДІЇ В ПЕРСОНАЛІЯХ: РАЇСА АВЕР’ЯНІВНА ЮРОВА

О. В. Козинець, Ю. В. Коломієць, К. В. Лех

48-54

 pdf

КЛЮЧОВІ ВІХИ В РОЗВИТКУ ЛОГОПЕДІЇ: З ЧАСІВ АНТИЧНОГО СВІТУ ДО ПОЧАТКУ ХVІІІ СТОЛІТТЯ

Є. Ю. Линдіна, О. В. Козинець

54-64

 pdf

ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-РЕГУЛЯТИВНОГО КОМПОНЕНТА СОЦІАЛІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

В. Є. Коваленко

64-70

 pdf

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ТРУДОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇ

В. С. Пісняк

71-77

 pdf

ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ ТА ІНТЕЛЕКТУ МІФІВ ТА ЛЕГЕНД ЗА ДОПОМОГОЮ АЛЬТЕРНАТИВНИХ МЕТОДІВ

О. П. Круглик, О. С. Михайленко

77-84

 pdf

ВИКОРИСТАННЯ РЕЛАКСАЦІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ВОДНОГО СЕРЕДОВИЩА В КОРЕКЦІЇ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ

М. В. Литв’яков

85-91

 pdf

ОНТОГЕНЕТИЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ОВОЛОДІННЯ ДИТИНОЮ СКЛАДОРИТМІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ МОВЛЕННЯ

К. В. Луцько, О. М. Дубовик

92-100

 pdf

КОРЕКЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

І. І. Матвійчук

100-107

 pdf

СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Я. А. Утьосов, О. І. Утьосова

107-114

 pdf

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР: ЦІННОСТІ ОСВІТИ У СВІТОВОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРІ НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

М. К. Шеремет, Д. М. Супрун

115-121

 pdf

ФІЗКУЛЬТУРНА КОРЕКЦІЙНА КАЗКА – ЯК ОСНОВНА ФОРМА ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ

О. В. Солтис

122-127

 pdf

МУЗИКОТЕРАПІЯ У КОРЕКЦІЇ РОЗЛАДІВ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА: СВІТОВИЙ ДОСВІД

Л. М. Руденко, Г. В. Афузова

128-134

 pdf

РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ ПСИХОЛОГА В КОНСУЛЬТАТИВНОМУ ПРОЦЕСІ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ ЕКЗИСТЕНЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ

В. І. Кротенко, В. В. Волкова

135-142

 pdf

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСТРАКІЗАЦІЇ У ФОРМУВАННІ СИСТЕМИ ОСОБИСТОСТІ «Я – ІНШИЙ»

В. В. Назаревич

142-152

 pdf



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)