Перегляди: 239
Зміст
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ГЕНДЕРНОГО АСПЕКТУ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
О. В. Гаврилов, В. Е. Левицький , Н. С. Гаврилова
5-12
І. І. Глущенко, С. О. Моїсеєв, В. С. Товстоган
12-20
НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
О. Ю. Гноєвська, І. П. Кузьменко
20-26
Т. М. Гребенюк, І. О. Сасіна, Т. О. Купріянова
26-33
LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
Г. П. Серпутько, Т. М. Гребенюк
34-41
І. М. Омельянович, Ю. В. Коломієць
41-48
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛОГОПЕДІЇ В ПЕРСОНАЛІЯХ: РАЇСА АВЕР’ЯНІВНА ЮРОВА
О. В. Козинець, Ю. В. Коломієць, К. В. Лех
48-54
КЛЮЧОВІ ВІХИ В РОЗВИТКУ ЛОГОПЕДІЇ: З ЧАСІВ АНТИЧНОГО СВІТУ ДО ПОЧАТКУ ХVІІІ СТОЛІТТЯ
Є. Ю. Линдіна, О. В. Козинець
54-64
В. Є. Коваленко
64-70
В. С. Пісняк
71-77
ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ ТА ІНТЕЛЕКТУ МІФІВ ТА ЛЕГЕНД ЗА ДОПОМОГОЮ АЛЬТЕРНАТИВНИХ МЕТОДІВ
О. П. Круглик, О. С. Михайленко
77-84
М. В. Литв’яков
85-91
ОНТОГЕНЕТИЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ОВОЛОДІННЯ ДИТИНОЮ СКЛАДОРИТМІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ МОВЛЕННЯ
К. В. Луцько, О. М. Дубовик
92-100
КОРЕКЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
І. І. Матвійчук
100-107
Я. А. Утьосов, О. І. Утьосова
107-114
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР: ЦІННОСТІ ОСВІТИ У СВІТОВОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРІ НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
М. К. Шеремет, Д. М. Супрун
115-121
О. В. Солтис
122-127
МУЗИКОТЕРАПІЯ У КОРЕКЦІЇ РОЗЛАДІВ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА: СВІТОВИЙ ДОСВІД
Л. М. Руденко, Г. В. Афузова
128-134
В. І. Кротенко, В. В. Волкова
135-142
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСТРАКІЗАЦІЇ У ФОРМУВАННІ СИСТЕМИ ОСОБИСТОСТІ «Я – ІНШИЙ»
В. В. Назаревич
142-152