Перегляди: 221
Зміст
Організація позаурочного освітньо-виховного процесу крізь призму світового досвіду
Галина Білавич, Ірина Дідух, Ганна Пасайлюк
3-8
Особливості управління закладами загальної середньої освіти в умовах воєнного стану
Лідія Вознюк
9-14
Сергій Пугач, Софія Дембіцька, Олександр Кобилянський
14-23
Олександр Герасименко, Юрій Фещук
24-31
Тетяна Крока, Андрій Рибалко, Олена Рибалко
31-41
Формування компетенцій та компетентностей учнів у процесі навчання інформатики
Ніна Тимчина, Віталія Тимчина, Наталія Крутова
41-47
Гейміфікація як інноваційний підхід в освітньому процесі
Лариса Констанкевич, Мар’яна Радкевич, Тарас Лехіцький
47-51
Психолого-педагогічний зміст поняття «Професійний саморозвиток педагога Нової української школи»
Володимир Бордюк, Тетяна Ковбасюк
52-58
Наталія Прокопчук
58-62
Принцип «мислити і діяти» Пауло Фрейре в контексті шкільної літературної освіти
Юрій Бондаренко
63-68
Іншомовна освіта країн Прибалтики
Ірина Озарчук
68-73
Методологічний підхід у професійній підготовці майбутніх правознавців
Віталіна Пугач
74-80
Ольга Задоріна, Ігор Мітельман, Ольга Папач
81-90
Юрій Бурєнніков, Леонід Козлов, Антоніна Буда
91-99
Юрій Завалевський, Ольга Кіян
100-107
Зарубіжний досвід підготовки школярів до захисту своєї країни
Катерина Журба
107-111
Тетяна Крижановська
112-116