Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 206

Зміст

Наукові статті

Олена Локшина, Аліна Джурило, Оксана Максименко, Оксана Шпарик
До питання про навчальні втрати: термінологічний концепт у сучасному науково-педагогічному дискурсі
6-18
PDF HTML
Мона Салех Аланазі
Аналіз залежності та використання смартфонів серед студентів із проблемами навчання: дослідження Саудівської Аравії
19-29
PDF (English) HTML (English)
Катерина Шихненко
Сфера наукової роботи в структурі управління університетами в США
30-40
PDF (English) HTML (English)
Тамара Пушкарьова
Аналіз понять «холодинаміка» та «холодидактика» у контексті сучасної парадигми освіти
41-48
PDF HTML
Моґбель Аід К Аленізі
Оцінка ролі процесів емоційної регуляції, когнітивної гнучкості та нетерпимості до невизначеності: на прикладі студентів бакалаврату у Саудівській Аравії
49-61
PDF (English) HTML (English)
Олена Пометун
Навчання історії й громадянської освіти як чинник формування національної й громадянської ідентичності учнів в умовах війни та повоєнного розвитку України
62-72
PDF HTML
Людмила Величко
Історія і сучасність у змісті навчання хімії в контексті воєнного стану
73-83
PDF HTML
Юрій Мельник
Діагностика особливостей реалізації прикладної спрямованості шкільної природничої освіти
84-93
PDF HTML
Тетяна Лукіна
Вплив посадового статусу керівника школи на об’єктивність оцінювання ним освітніх та управлінських процесів у закладі освіти
94-106
PDF HTML
Олена Фідкевич, Валентина Снєгірьова
Скафолдинг у системі методів багатомовної освіти
107-114
PDF HTML
Данило Зварич
Основні теоретичні концепції та принципи системи дистанційного навчання
115-124
PDF HTML
Наталя Богданець-Білоскаленко, Людмила Давидюк
Генеза проблеми навчання української мови учнів 5–6 класів мовами навчання національних меншин в умовах багатомовної освіти: історія питання, сучасний стан і перспективи розвитку
125-136
PDF HTML
Людмила Сарнавська
Діалектична єдність коучингу та цифрових технологій як запорука якісного навчання (на прикладі ВСП «Київський фаховий коледж міського господарства Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського»)
137-145
PDF HTML
Леонід Оршанський, Ярослав Матвісів, Володимир Ясеницький, Володимир Урсу
Моделювання процесу формування конструкторсько-технологічної компетенції вчителів технологій
147-155
PDF HTML
Лариса Савченко
Розвиток ціннісних аспектів педагогічного лідерства у закладах загальної середньої освіти засобами проєктної діяльності
156-161
PDF HTML
Ірина Буряк-Габрись
Волонтерство здобувачів освіти професійно-технічних навчальних закладів в умовах воєнного стану (з досвіду роботи)
162-169
PDF HTML

Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)