Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 134

Зміст

ВИЩА ОСВІТА

ВПЛИВ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ТА ЯКІСТЬ СФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗБУДНИКІВ ОСВІТИ

С. Гордійчук, І. Іваненко

95-108

 PDF

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ БАКАЛАВРІВ МЕДИЧНОЇ ДІАГНОСТИЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЛІКУВАННЯ ПІД ЧАС ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТІВ З ДИСЦИПЛІНИ «БІОЛОГІЧНА ТА КЛІНІЧНА ХІМІЯ»

О. Заблоцька, С. Гордійчук, І. Ніколаєва, О. Антонов, І. Махновська

109-132

 PDF

КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ВИМІРЮВАННЯ СФОРМУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

О. Кириченко, В. Ягупов

133-158

 PDF

СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КАР’ЄРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ

Ю. Новгородська

159-170

 PDF

НОРМАТИВНО-ЗАКОНОДАВЧІ ДОКУМЕНТИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ІНФОРМАТИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Н. Павлова

171-186

 PDF

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ З ПАЦІЄНТАМИ У МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТТЯ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ У ЗАКЛАДАХ ДОУНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ТА ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

С. Поплавська, С. Гордійчук, І. Круковська, М. Кірячок

187-194

 PDF

МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ У ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ІНТЕГРОВАНИЙ ПРИКЛАД ESP)

Г. Чайковська, І. Левчик

195-211

 PDF

АНДРАГОГІКА

ТЕОРЕТИКО-ДОСЛІДНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТИСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ СФЕРИ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

О. Дубасенюк, О. Антонов, І. Боравська

212-220

 PDF

ПОБУДОВА ЗВ’ЯЗКУ МІЖ ІНДИВІДУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ПІДГОТОВКИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ВНЗ ДЛЯ СПОРТСМЕНІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЗБІРНОЇ ЗБІРНОЇ З НАСТІЛЬНОГО ТЕНІСУ

В. Улізко, Т. Слободянюк, В. Крижанівський, Т. Захаркевич, А. Шанковський

221-230

 PDF

СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА. СОЦІАЛЬНА РОБОТА

ЗАСТОСУВАННЯ ДВОМОВНОГО ПРАКТИКУМУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

С. Ситняківська, І. Літяга

231-238

 PDF

ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА

ІНКЛЮЗИВНА МУЗИЧНА ОСВІТА: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ

Н. Бовсунівська

239-255

 PDF

МОДЕЛЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

О. Позняк

256-271

 PDF

 


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)