Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2023

Перегляди: 134

Зміст

МЕТОДОЛОГІЯ ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

ОСВІТНІ МАНДРІВКИ ЯК ЯВИЩЕ РАННЬОГО НОВОГО ДОБИ (НА ПРИКЛАДІ ОПОВІДІВ ПРО НАВЧАННЯ ЗА КОРДОНОМ НАЩАДКІВ ПОЛЬСЬКО-ШЛЯТИНСЬКИХ РОДІВ ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ XVI-XVIII СТ.)

Н. Бовсунівська

5-27

 PDF

ПОРЯДОК НАРОДЖЕННЯ ДІТЕЙ В СІМ'Ї ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ АЛЬФРЕДА АДЛЕРА)

А. Вертель

28-37

 PDF

КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРА ВЕРНАДСЬКОГО

С. Вітвицька

38-51

 PDF

ДОСЛІДЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ «ВИХОВАНІСТЬ» ЗАСОБАМИ НАУКОВОГО АНАЛІЗУ

О. Вознюк, О. Дубасеюк

52-63

 PDF

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ НАУКОВИХ УСТАНОВ СИСТЕМИ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ

В. Ларін, В. Гмиря, Л. Романовський

64-72

 PDF

НОВІ ПІДХОДИ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО ХОРОВОГО ВИКОНАВСТВА У ФОРМУВАННІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ

І. Цюряк, Н. Борисенко, Є. Роговська

73-85

 PDF

ЦІННІСНІ АСПЕКТИ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

РС. Шамсутдінова

86-93

 PDF

ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕННІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Н. Сердюк, В. Савчук

94-102

 PDF

ВИЩА ОСВІТА

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ ДО ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

А. Каленський, Н. Калашник, Д. Лісафін, Д. Костенко, Н. Логутіна

103-113

 PDF

ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ДЕФЕКТОЛОГІВ ДО КОМАНДНОЇ РОБОТИ НА ЕТАПІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО

А. Косовська

114-140

 PDF

НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ДО ПОДОЛАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ

О. Черновол

141-149

 PDF

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ МАЙСТЕРНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗМІШАНИХ ГРУПАХ

О. Чухно

150-159

 PDF

АНДРАГОГІКА

КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ОЦІНКИ РІВНЯ ПІДГОТОВКОВОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Ю. Замазій

160-171

 PDF

РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ ЯК САМООЦІНКИ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА

Т. Короїд

172-185

 PDF

ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА

ІНТЕГРОВАНІ ПРОГРАМИ ДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В НІМЕЦЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Н. Опушко

186-198

 PDF

ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО ВНЕСУ У РОЗУМІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯМИ В УНІВЕРСИТЕТАХ США

К. Шихненко

199-214

 PDF

ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА

ПОШУК ЦІЛІСНОСТІ. ОСОБА З ІНВАЛІДНІСТЮ У ГРІ В ОТНОШЕННЯХ

Д. Аргіропулос

215-227

 PDF

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО МЕТОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «РОЗРОБКА МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ»

М. Ковальчук

228-244

 PDF

ФОРМУВАННЯ ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В НІМЕЦЬКИХ ШКОЛАХ

О. Кучерук, Г. Путята

245-272

 PDF

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ТА ВЕБ-СЕРВІСІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

О. Можаровська

273-284

 PDF

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ЕЛІСИТАЦІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ ІНОМОВНИХ НАВИЧОК

Н. Швець

285-293

 PDF

 


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)