Перегляди: 120
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
M. І. Гавран, М. І. Бусько
9-14
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ГІМНАЗІЙ СХІДНОЇ ГАЛИЧИНИ (1867–1914 РОКИ)
Ю. С. Федурко-Попик
15-21
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
О. І. Баглай
22-27
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ЦІЛІ ВИРАЗИ»
Л. А. Благодир
28-32
І. М. Кушнір
33-38
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З НАУКОВИМ ТЕКСТОМ У ЗВО: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
Л. В. Рускуліс, М. О. Ковалик
69-45
МЕТОДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ ЗВО МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
О. О. Статівка
46-51
3D-РУЧКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ STEM-КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
О. М. Трифонова
52-58
ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ»
О. А. Цуруль
59-65
В. П. Черненко, О. С. Грицюк, В. П. Ляшенко, І. І. Киба
66-74
С. М. Яремчук
75-79
РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
РОБОТА З БАТЬКАМИ НЕМОВЛЕННЄВИХ ДІТЕЙ
О. В. Боряк, А. В. Чобанян
80-84
ФОРМУВАННЯ УМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ ДИСЛЕКСІЄЮ
І. М. Раєвська, Н. В. Кабельнікова
85-90
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ДИПЛОМАТА: СОЦІОКУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ
О. О. Балануца
91-95
М. В. Білецька, Я. В. Сопіна, Т. О. Підварко
96-100
РОЛЬ І МІСЦЕ БІОЛОГІЧНОЇ ХІМІЇ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Л. В. Білик, О. А. Снісар, К. О. Ліфер
101-106
О. О. Біляковська
107-111
М. О. Боровик
112-119
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Т. В. Гордієнко, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський
120-125
Ю. О. Долинний, С. О. Черненко, О. М. Олійник
126-131
МОДЕЛЬ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ОСОБИСТОЇ БЕЗПЕКИ ВІД ШКІДЛИВОЇ ЗВИЧКИ
А. В. Іванчук
132-137
Г. А. Мариківська
138-144
Ю. О. Солона, М. М. Сидорович
145-151
І. В. Швецова
152-157
О. В. Шевченко
158-162
ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА» ДО РОЗРОБКИ ЗАСОБІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ
Я. В. Шугайло, Т. І. Паращак, К. О. Желізна
163-169
РОЗДІЛ V. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
ПСИХОЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
А. М. Ляшевич, І. С. Лупаїна
170-175
РОЗДІЛ VI. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
І. Ю. Мосякова
176-180
РОЗДІЛ VII. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
ПРОБЛЕМАТИКА МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
О. Б. Бєлова
181-187
Н. Ю. Тробюк, В. П. Зінченко
188-196
Н. В. Трофімчук
197-205
РОЗДІЛ VIII. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
ВПЛИВ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИБОРУ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
А. В. Курчатова
206-210
РОЗДІЛ IX. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ЧИННИКИ СПРИЯННЯ ГЕНДЕРНІЙ ОБІЗНАНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
О. І. Васильченко
211-216
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
Т. В. Гарбуза, Н. О. Тесленко
217-223
Ю. А. Дідківська
224-229
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАТОРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Сін Лу
230-235
Цзє Ма, М. Г. Демидова
236-242
АКМЕОЛОГІЧНІ СКЛАДНИКИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
І. Ю. Самохвалова, С. М. Харченко
243-248
ПАРНІ ТА ГРУПОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ ЗНИЖЕННЯ АНГЛОМОВНОЇ ТРИВОЖНОСТІ У ГОВОРІННІ
Т. М. Северіна
249-255
ІНТЕГРАЦІЯ ОЧНОЇ ТА ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Т. Ю. Уварова
256-262
РОЗДІЛ X. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
О. В. Бабенко
263-269
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПʼЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ
О. В. Гаврилова, Ю. С. Максименко
270-275
СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОДАТКІВ ДО ЗАНЯТЬ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ
О. О. Тітова
276-280
РОЗДІЛ XI. ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН У КАНАДІ
M. І. Гавран, Л. М. Кавяк
281-286