Перегляди: 140
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ
Л. М. Потапюк, А. С. Дендак
7-13
Т. Е. Швець
14-19
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
О. С. Грицюк, Л. П. Максимова, А. В. Опришко
20-27
В. В. Гуменюк, В. В. Чаплик
28-33
О. В. Пономаренко
34-40
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
О. Є. Васкевич
41-49
ОСОБЛИВОСТІ ПОСТАНОВКИ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ВИСТАВИ МАЙБУТНІМИ АКТОРАМИ
Ю. В. Гончаренко, Г. О. Ткач, К. С. Кузьмін
50-55
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО СПОРТИВНО-ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
О. Л. Дишко
56-62
НЕЙРОФОБІЯ СЕРЕД МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «НЕВРОЛОГІЯ»
І. А. Зорій, Н. В. Васільєва, О. О. Жуковський
63-68
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ
Ю. Є. Зубцова, Ю. Г. Манило
69-74
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЄКТ ТА ПРОЄКТНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
В. Г. Козленко
75-82
А. І. Корольов
83-88
Н. В. Сніжко
89-94
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАРОДЖЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ
О. О. Субіна, Н. В. Марченко
95-102
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Т. В. Турбар, Т. Ю. Пасько
103-108
СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
В. І. Яроменко
109-115
РОЗДІЛ V. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
К. Є. Суятинова
116-121
РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. В. Гасій, Г. М. Гасій, Н. С. Педченко, Н. Ю. Молчанова, В. В. Сарапин
122-130
МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВОЇ АКАДЕМІЇ
М. Г. Горліченко, С. В. Шевченко, К. В. Буренкова
131-138
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО РОЛІ ФАСИЛІТАТОРА
І. В. Козич
139-145
ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ МОВНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Н. П. Литвиненко, Н. В. Місник
146-153
Г. В. Славко, С. А. Сергієнко, Т. А. Григорова, Н. Г. Кирилаха
154-163
МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА: КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ПІДХІД
О. О. Стечкевич
164-169
РОЗДІЛ VІI. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
СУЧАСНИЙ СТАН УПРОВАДЖЕННЯ STREAM-ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Л. С. Дзина
170-175
РОЗДІЛ VIII. ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Р. О. Добровольська
176-182
ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ ДИЗАЙНЕРІВ ІНТЕР’ЄРУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР
Веньбо Коу
183-188
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТЯНСЬКИХ ЕКСКУРСІЙ В ІЗРАЇЛІ
О. Д. Наровлянський
189-195