Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 58

Зміст 

ОСОБЛИВОСТІ МОВИ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Наталія Баташева
9-22

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УСНОГО МОВЛЕННЄВОГО ВИСЛОВЛЮВАННЯ У ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ФОРМАМИ ДИСЛАЛІЇ

Галина Грибань
23-37

ОСВІТНІ НАПРЯМИ У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ НЕЗРЯЧИХ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Катерина Довгопола, Владислава Курінна
38-52

ПОНЯТТЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Володимир Дука
53-68

ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ІНТЕГРАТИВНОЇ МЕДИКО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ОРГАНІЧНОГО ГЕНЕЗУ

Анна Лук’яненко
69-83

ДІТИ З РИНОЛАЛІЄЮ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ

Зоряна Мартинюк
84-96

ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ДОПОМОГИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З РОЗЛАДОМ АУТИЧНОГО СПЕКТРА


Джерело доступне за посиланням / The source is available here