Галузь знань: Педагогіка / Освіта / Pedagogy
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2021

Перегляди: 125

Зміст 

Андрощук Ірина, Віролайнен Оксана. 

Теоретико-методологічні основи організації змішаного навчання у закладі загальної середньої освіти
Близнюк Валентин. 

Проблеми теорії і методики професійної підготовки майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності збройних сил України в умовах бакалаврату
Богданов Євген.

Підготовка керівного складу у сфері цивільного захисту у 1980–2020 роках
Борзик Олена. 

Критеріальний апарат дослідження сформованості гармонійних міжособистісних відносин майбутніх учителів початкових класів
Воскобойнікова Галина, Довжук Вікторія, Коновалова Людмила, Косяченко Костянтин.

Проектування вдосконалення змісту формування компетентності фармакоекономічного обґрунтування раціональної фармакотерапії у процесі професійної підготовки магістрів фармації
Докторович Валерія.

Управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти як педагогічна проблема
Дубініна Оксана, Бурлаєнко Тетяна, Добровольський Віктор. 

Особливості впровадження змішаного навчання у підготовці майбутніх менеджерів
Зубко Віта.

 Результати діагностики готовності майбутніх психологів до професійної мобільності
Колодько Інна. 

Імплементація досвіду Швеції з формування у підлітків готовності до екологічної діяльності в позашкільну освіту України
Любива Віталіна. 

До проблеми формування іншомовної фонетичної компетентності у дітей дошкільного віку
Молчанюк Ольга.

 Взаємодія сім’ї та школи як важлива умова ефективності виховного процесу
Молчанюк Ольга, Пальчик Оксана. 

Проєктна діяльність – перспективна складова освітнього процесу
Олійник Віктор. 

Концептуальні підходи щодо розвитку Університету менеджменту освіти в умовах освітніх змін

 

Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)