Перегляди: 116
Боровик Андрій, Дубініна Оксана.
Формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя історії у процесі фахової підготовки
BurlaienkoTetiana, Dubinina Oksana, Piotr Magier.
Pięć kroków przeciw bullyingowych (doświadczenie Ukrainy): «step by step – razem do sukcesu!»
Грабовський Петро.
Алгоритм здійснення вибору цифрового застосунку відеоконференцзв’язку для реалізації підвищення кваліфікації педагогів за дистанційною формою навчання
Іванченко Євгенія, Білоножко Наталія.
Технологія оцінювання якості освітньої діяльності у закладі вищої військової освіти
Кірман Вадим, Кочерга Євгенія, Романець Олена, Чаус Ганна.
Дослідження рівня предметної компетентності вчителів інтегрованих курсів природничої освітньої галузі
Кушнір Валентина, Камінська Ія, Старченко Марина.
Лінгвістична компетентність – запорука розвитку «Soft skills» майбутніх медиків
Любченко Надія.
Проєкт «Професійний кластер керівника (директора) закладу загальної середньої освіти» у контексті реалізації концепції Нової української школи
Муляр Оксана, Василенко Ніна.
Дидактичні аспекти використання інтерактивної дошки Padlet у процесі навчання історії у закладах загальної середньої освіти
Петренко Лариса.
Цифрова безпека в професійній діяльності майбутніх викладачів педагогічних закладів вищої освіти: нормативно-правовий аспект
Suleymanova Shahla.
The role and importance of didactic games in the formation and development of students' artistic creative abilities
Топчієва Ірина, Сюй Цін.
Етнокультурний концепт диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на факультетах мистецтв
Федорець Василь, Шаригін Олександр, Клочко Оксана.
Розробка педагогічних стратегій використання reverse engineering у процесі навчання майбутніх фахівців галузі інформаційних технологій
Khasmammadova Tahira.
The use of cognitive reading strategy in teaching english
Чижевський Борис.
Законодавче врегулювання участі суспільних (громадських) організацій у державно-громадському управлінні закладами загальної середньої освіти
Shulgina Olena.
Pedagogical conditions for the legal culture development of educators of the state employment service