Перегляди: 131
Ways of improving students’ communication-oriented oral speech skills in English (through authentic materials)
Bakhshaliyeva Arzu.
Methods and means used in summative assessment
Білоножко Олена.
Екологічність спілкування як базова ознака професійної культури вчителів
Branitska Tatiana, Ryabokon Olga, Logutina Nataliya.
Professional burnout of teachers as psychological and pedagogical problem in modern conditions
Вишневська Ганна.
Формування етнокультурних компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти
Huseynova Farida.
Authentic assessment in developing students’ English language skills
Кириченко Микола, Сорочан Тамара, Карташова Любов.
Цифрова екосистема «Український відкритий університет післядипломної освіти»: модель 6.0
Kuliyeva (Mehdiyeva) Aytekin.
Developing intercultural communication skills in teaching french
Кушнір Валентина, Камінська Ія.
Інтерактивні методи як чинник розвитку «Soft skills» майбутніх медиків
Любченко Надія.
Післядипломна освіта керівників закладів загальної середньої освіти: виклики в історичному вимірі розвитку
Mahmudova Konul.
Formation of students' skills related to environmental protection
Mammadzade Afet.
The place and role of problem solving in the educational process
Sadikhova Minaye.
The possibilities of interacted usage of information technology in training
Ткачук Ганна.
Особливості навчання аналітичної хімії хіміків-технологів у класичному університеті
Чижевський Борис.
Партнерська взаємодія учня, батьків і учителя у забезпеченні розвитку та саморозвитку особистості
Штангей Світлана.
Проблеми індивідуального навчання дітей із дитячим церебральним паралічем в теорії спеціальної педагогіки
Федорець Василь, Сиданіч Ірина, Клочко Оксана.
Феноменологія архетипу господаря в українській культурі в контексті застосування компетентнісної парадигми в освіті: етнопедагогічний аспект
Zeynalov Farahim.
Interdisciplinary relations in teaching fine arts in primary schools