Перегляди: 117
У другому, доповненому і переробленому, виданні посіб ника розкрито загальні засади педагогіки, теорії виховання освіти і навчання, специфіку і закономірності розвитку осо бистості учня, особливості освітньої системи в Україні Значну увагу приділено питанням, які стосуються діяльності фахового розвитку, компетентності, психологічної, комуніка тивної підготовки, особистісної культури вчителя. Висвітлено різноманітні аспекти школознавства, а також становлення світової та вітчизняної педагогічної науки і практики від найдавніших часів до сьогодення. Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться педагогам-практикам.У другому, доповненому і переробленому, виданні посіб ника розкрито загальні засади педагогіки, теорії виховання освіти і навчання, специфіку і закономірності розвитку осо бистості учня, особливості освітньої системи в Україні Значну увагу приділено питанням, які стосуються діяльності фахового розвитку, компетентності, психологічної, комуніка тивної підготовки, особистісної культури вчителя. Висвітлено різноманітні аспекти школознавства, а також становлення світової та вітчизняної педагогічної науки і практики від найдавніших часів до сьогодення. Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться педагогам-практикам.