Hits: 5
ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА МОДЕЛЮВАННЯ ЙОГО РІВНЯ
І.М. Аренович
8-12
В.Ю. Бодаковський, А.І. Борисов, О.М. Луцик
13-22
В.Т. Бондар
23-30
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ З ВИКОРИСТАННЯМ БЛОКЧЕЙНУ
А.А. Бородіна, О.Ю. Могилевська, Т.П. Перерва
31-35
СТРАТЕГІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ IT-СТАРТАПІВ: КЛЮЧОВІ ЕТАПИ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ
А.В. Вербицька, І.О. Хоменко, Л.В. Бабаченко, І.В. Лисенко
36-43
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
С.І. Войцехівська
44-50
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ: СКЛАДОВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
С.В. Горбач, А.І. Щебель, Ю.В. Сидоренко, О.В. Куриленко, В.М. Білич
51-55
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
О.В. Гривківська, О.А. Король, І.Ю. Фільченко, Т.Г. Дудковський, В.В. Братух
56-63
С.А. Дяченко, О.М. Соколова
64-70
К.Ю. Завражний, А.К. Кулик
71-78
Ю.М. Зеленін
79-82
СТАЛИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ ТА МОЖЛИВОСТІ У РОЗВИТКУ РИНКУ ОРГАНІЧНИХ ДОБРИВ В УКРАЇНІ
Я.С. Ларіна, О.В. Нагорна
83-89
АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ
А.П. Ляшок, О.В. Таранюк
90-95
Ю.А. Матвєєва, Ю.А. Опанасюк, В.В. Желіба, Е.І. Богдан
96-104
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД В УМОВАХ ВІЙНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
А.А. Мацерук
105-111
АНАЛІЗ ФІСКАЛЬНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПОДАТКОВИХ НАДХОДЖЕНЬ ДО МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ
О.М. Піркл, Л.В. Юрчишена
112-117
АНАЛІЗ СТАНУ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРАТ «КИЇВСТАР»
М.О. Самофалова, О.Ю. Могилевська, О.В. Блакита, Г.М. Пересунько, В.Б. Крижній
118-126
СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЇ «ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА»: СТРУКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ
М.О. Самофалова, Т.М. Іванюта, Д.С. Сартаков, А.С. Благодатний, В.В. Єременок
127-135
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЗМІН ПОКАЗНИКІВ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
О.A. Сидоров
136-141
А.М. Слободяник, С.А. Павловський, А.А. Сєрий, О.С. Гармаш, В.М. Коваль
142-154
А.О. Татарчук
155-160
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ФІНАНСОВИХ ІННОВАЦІЙ
І.В. Тютюник, В.І. Коноваленко
161-169
ЦИФРОВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕВЕЛОПЕРСЬКОЇ КОМПАНІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ОРІЄНТИР
П.А. Фісуненко, В.С. Подрєз, В.А. Спиридоненков
170-175
А.С. Шевченко
176-185