Post Formats

Взаємодія бібліотеки зі структурними підрозділами університету та зовнішніми організаціями

1.1. Бібліотека взаємодіє з усіма структурними підрозділами університету з метою якісної організації роботи бібліотеки з бібліотечно-бібліографічного та інформаційного обслуговування користувачів.

Бібліотека надає:

  • Інформацію про статистичні показники із основних видів діяльності бібліотеки університету;
  • Бібліографічну інформацію про нові надходження наукових, навчальних, довідкових, періодичних видань, художньої літератури на традиційних та електронних носіях;
  • Бібліографічну інформацію про забезпеченість дисциплін навчальною літературою;
  • Тематично-бібліографічні покажчики, списки літератури, інформаційно-бібліографічний супровід освітніх та наукових програм в університеті.;
  • Систематизує видання університету та журнальні статті за класифікаційними таблицями УДК;
  • Надає доступ до електронних ресурсів бібліотеки: електронний каталог фонду бібліотеки, бібліографічні картотеки, електронну бібліотеку, до електронних баз даних бібліотек України та закордонних бібліотек.

Бібліотека отримує:

  • Замовлення на придбання необхідної літератури до фонду бібліотеки від завідувачів кафедр;
  • Інформацію про необхідність списання застарілої літератури, яку вже не використовують у навчальному процесі (від кафедр);
  • Інформацію щодо контингенту студентів для створення електронного формуляру читача (за програмою 1С.);
  • Перспективні плани видавничої діяльності видавництва університету;
  • Отримує електронні версії видань університету до бази даних електронної бібліотеки з Видавничого відділу.
  • Інформацію з удосконалення роботи бібліотеки.

1.2. Бібліотека взаємодіє з відділом розвитку персоналу та електронного документообігу:

Бібліотека надає:

  • Проекти наказів щодо роботи бібліотеки для затвердження та розповсюдження;
  • Проекти документів з бібліотечної справи для затвердження та розповсюдження;
  • Проекти наказів і розпоряджень щодо роботи бібліотеки для внесення кадрових уточнень;
  • Кадрові документи співробітників бібліотеки;
  • Положення про бібліотеку;
  • Пропозиції щодо структури бібліотеки;
  • Інші документи по запиту відділу.

Бібліотека отримує:

  • Копії наказів та розпоряджень по університету;
  • Копії документів, необхідних для роботи бібліотеки, що впроваджуються в університеті.
  • Кадрові документи (копії посадових інструкцій, положення про бібліотеку, тощо);
  • Документи для бібліотеки;
  • Інші документи за запитами від бібліотеки.

1.3. Бібліотека взаємодіє з вченим секретарем університету:

Бібліотека надає:

  • Звіти, доповіді та всю необхідну інформацію про роботу бібліотеки.
  • Надає проекти рішень з питань діяльності бібліотеки, які розглядаються на вченій раді .

Бібліотека отримує:

  • Регламент роботи Вченої ради;
  • Планові заходи щодо роботи бібліотеки.

1.4. Бібліотека взаємодіє з референтом ректорату університету:

Бібліотека надає:

  • Звіти, доповіді, презентації про роботу бібліотеки для розгляду на ректораті;
  • Проекти та постанови ректорату з питань, які розглядались на засіданнях ректорату;

Бібліотека отримує:

  • Регламент роботи ректорату;
  • Планові заходи щодо розглядання питань про роботу бібліотеки на ректораті.

1.5. Бібліотека взаємодіє з членами Центру управління якістю:

Бібліотека надає:

  • Проекти документів з системи управління якістю у діяльності бібліотеки.

Бібліотека отримує:

  • Зауваження та доповнення в документи з системи управління якістю у діяльності бібліотеки.

1.6. Бібліотека взаємодіє з проректором з наукової діяльності:

Бібліотека надає:

  • Звіт про роботу бібліотеки;
  • Пропозиції щодо планів впровадження нових інформаційних технологій та ефективного обслуговування користувачів бібліотеки.

Бібліотека отримує:

  • Пропозиції та вимоги для впровадження ефективної роботи бібліотеки;

1.7. Бібліотека взаємодіє з департаментом дидактики:

Бібліотека надає:

  • Інформаційні та бібліотечно-бібліографічні послуги щодо вдосконалення навчально процесу.

Бібліотека отримує:

  • Освітні програми;
  • Пропозиції щодо вдосконалення діяльності бібліотеки у освітньому процесі.
  • Звіти про оцінку ефективності обслуговування здобувачів при проведенні соціологічних опитуваннях.

5.8. Бібліотека взаємодіє з центром адміністрації сайтів:

Бібліотека надає:

Інформацію про роботу бібліотеки: інформаційно-бібліотечні бази даних для користувачів, законодавчі акти з бібліотечної діяльності, новини бібліотеки, бібліографічні покажчики, віртуальні книжкові виставки, перелік періодичних видань на поточний рік.

Бібліотека отримує:

Розміщення інформації на сайті університету у розділі «Бібліотека».

5.9. Бібліотека взаємодіє з науковим відділом:

 Бібліотека надає:

Інформацію про нові надходження наукових видань до фонду та до «Електронної бібліотеки».

Бібліотека отримує:

Теми наукових робіт за якими працюють викладачі кафедр для спланованого комплектування наукового фонду.

Замовлення на передплату фахових наукових видань (за необхідністю).

5.10 Бібліотека взаємодіє з видавничім відділом:

 Бібліотека надає

Систематизацію за таблицями УДК нових видань та наукових статей, які видаються в університеті.

Бібліотека отримує:

 Електронні видання університету для формування електронного каталогу та наповнення електронної бібліотеки.


Склад комплектування єдиного фонду бібліотеки університету відбувається за профілем освітніх програм та за темами наукових дослідницьких робіт.

Порядок формування навчального фонду визначається картотекою книгозабезпечення навчального процесу. Картотека організована за автоматизованою системою УФД «Бібліотека», доступ до неї є тільки у співробітника відділу комплектування бібліотеки.

Бібліотека використовує електронні каталоги видавництв, рекламні проспекти від книжкових магазинів та інформаційні листки від видавництв наукових бібліотек України. Інформація (відповідно до освітніх програм) розсилається на кафедри.

Навчальні видання комплектуються за заявкою яка надходить від завідувача кафедри. Згідно з заявкою формуються рахунки, укладаються договори з книжковими видавництвами або агенціями. Замовлення навчальної літератури здійснюється за допомогою гугл-форми.

Навчальна література комплектується з усіх дисциплін відповідно до освітніх програм.

Консультації щодо замовлення навчальної літератури можна отримати у відділі комплектування бібліотеки університету.

Контактна особа:

Чергінець Світлана Володимирівна

Директор бібліотеки

Тел. (056) 312-473

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Адреса:

Бібліотека Університету імені Альфреда Нобеля

Вул. Січеславська Набережна, 18

Дніпро, 49000

 


Платні послуги

Надання платних послуг Бібліотекою проводиться з метою забезпечення освітньої діяльності й удосконалення бібліотечно-інформаційного обслуговування користувачів, поліпшення його якості й оперативності, розвитку інноваційних напрямів бібліотечної діяльності, підвищення ефективності використання бібліотечних ресурсів і забезпечення збереження найбільш цінної частини фондів, підвищення комфортності бібліотечного обслуговування, додаткового фінансування діяльності Бібліотеки.

Платні послуги надаються відповідно до Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII,спільного наказу Міністерства культури України, Міністерства фінансів України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1004/1113/1556 від 01.12.2015 р.

Перелік та вартість платних бібліотечних послуг, що надає бібліотека Університету імені Альфреда Нобеля

Послуга

Одиниця виміру

Ціна
в т. ч.

ПДВ

Виконання замовлення по МБА (пересилання документів) електронна доставка документів

Одне замовлення

1,65 гр.

Складання списку літератури (бібліографічний опис за стандартами)

Сторінка

А4

3,90 гр.

Перевірка на наявність текстових запозичень

(перевірка на плагіат)

Сторінка А4

6,00 гр.

Визначення індексів УДК та авторського знаку

Один індекс

24 гр.

Тематичний підбір літератури за запитом користувача

10 назв

25 гр.

Складання каталогів для особистих бібліотек

Одна

картка

3 гр.

Формування тематичного бібліографічного списку

Одна

позиція

10,50 гр.

Підготовка адресно – бібліографічної довідки

Одна

позиція

20 гр.

Проведення оглядової екскурсії у АРТ-галереї університету, якщо працює виставка

Одна екскурсія

130 гр.

Підготовка тематичного бібліографічного покажчика з літератури

Сторінка

А4

10 гр.

Оплата послуг здійснюється на розрахунковий рахунок Університету імені Альфреда Нобеля.

ЄДРПОУ – 20201672

МФО – 305299

р/р UA563052990000026003050336274

Як отримати квитанцію:

Приват 24 (комп’ютер)

Приват 24 (мобільна версія).

Вартість платних послуг затверджується наказом ректора університету.

Здійснити замовлення та оплату послуг можна через електронний кабінет користувача бібліотеки (посилання на електронний кабінет/реєстрацію) – функція доступна тільки зареєстрованим користувачам.


(Папка с картнками  -  images/Image/Dodatk_servisu/Ekskursia/)

ПРО МУЗЕЙ ІСТОРІЇ

УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ

 

Музей історії університету відіграє важливу роль у взаємодії між академічними колами і суспільством. Музей позиціонує себе як частина університетської родини. Адміністрація, науково-педагогічні працівники та студенти розглядають музей як складову частину університетського світу.

Президент університету Борис Іванович Холод ініціював відкриття Музею історії  університету, бо розумів, що музей це не тільки історія вузу, це історія людей, їх доль та досягнень, науковців, які внесли свій внесок у розвиток вітчизняної освіти.

Музей історії Університету був заснований у 2003 році. Відкриття музею відбулося в ювілейну – 10 річницю Університету. Сьогодні 2022 рік, і музей нагадує нам про визначні події, що відбулися за цей час в його стінах.

Без збереження спадщини минулого не може бути майбутнього, тому до фонду музею передаються різні важливі документи та реліквії.

Експозиції розташовано за розділами:

- віхи історії Університету ;

-історія створення кафедр;

-історія створення наукових шкіл;

-історія розвитку Нобелівського руху та проведення Нобелівських міжнародних форумів;

-історія розвитку студентського руху;

-історія успіху Університету.

Музей історії університету є структурою в організації освітнього процесу, який має місію збереження пам’яті про історичний процес формування, становлення та розвиток нашого закладу освіти.

Використання колекцій у навчальному процесі традиційно є результатом наполегливості та особистих контактів між співробітниками музею з викладачами, студентами, випускниками.

Музей є обов’язковим пунктом відвідувань підчас організації днів «Відкритих дверей», наукових конференцій, які проходять на базі закладу, візитів гостей.

Університет і його музей у XXI столітті має гарну можливість вийти на новий рівень свого розвитку як явища. Ера тільки навчально-дослідницьких полігонів має трансформуватися у еру комунікаційних осередків, які покликані ознайомити навколо університетську громаду зі світом вищої освіти, націлені на рівноцінний діалог, не тільки орієнтований на студентську молодь, а і на взаємодію із школярами, та з старшим поколінням у розвитку практик навчання протягом життя.

Час інформаційних технологій, професійних тренінгів, дистанційного навчання показує, що музей університету має сформувати особистий культурний продукт і прийти з ним до соціуму.

Музей став місцем цікавих зустрічей викладачів і студентів з відомими вченими, письменниками, митцями культури.

Його робота спрямована на реалізацію найбільш пріоритетних напрямів музейної діяльності університету :

  • Екскурсійну роботу – ознайомлення школярів міста та області, майбутніх абітурієнтів, студентів, гостей з історією створення університету, наукового, навчального та культурного життя студентів, розвитком Нобелівського руху.
  • Методичну роботу – пошук, підготовку матеріалів та текстів екскурсій, розробку матеріалів для проведення Нобелівських читань, заходів, відкриття нових експозицій, виставок тощо.
  • Проведення заходів – екскурсій, засідань Літературної студії, зустрічей з цікавими людьми, організацію виставок насамперед для студентів, школярів, гостей університету.
  • Поповнення фонду музею – зібрання та систематизацію документів, фото і відео матеріалів, пов’язаних з історією університету, заходами, подіями.

Активну участь у діяльності Музею історії бере Рада музею, наші науково-педагогічні працівники, вони знайомлять з історією створення, розвитком та досягненнями кафедр, проводять зустрічі з випускниками, знайомлять з їх успіхами після закінчення університету.

 Активну участь у різних заходах у музеї бере Студентський парламент.

Розвиток музею не припиняється, і нині в його складі нараховані близько тисячі екземплярів писемних та фотодокументів. Музей є унікальною базою узагальнення традицій та передового досвіду за весь період існування університету.

Серед експонатів Музею історії: урядові нагороди та відзнаки, подарунки Університету, особисті речі й видання викладачів, спортивні нагороди студентів університету.

До музею надходять цінні матеріали з життя і діяльності  студентів, випускників та викладачів.

Разом з викладачами кафедр та директором музею організовується конкурс студентських робіт з Нобелівської тематики за інформаційної підтримки бібліотеки університету.

Експозиційний зал «Музею історії університету» знаходиться у корпусі В на другому поверсі, кімната № 2208.

Режим роботи:

Понеділок – п’ятниця з 9.00 до 17.00

Вихідні: субота, неділя


Accordion Menu Ukr

Newsletter Subscribe

About The Flex

Good seasons, day place male evening life after together gathered let void she'd grass created days upon after above great. Creative, prolific and ever-ready to serve you.


Popular Tags

Мітки не знайдено.
© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)