Галузь знань: Психологія / Psychology
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2020

Перегляди: 22

 

У конспекті лекцій викладено основні теоретичні проблеми дисципліни «Психологія ділового спілкування» й обґрунтовано психологічні засади організації ділового спілкування у діловій сфері. Приділено увагу визначенню ключових понять з проблеми ділового спілкування, виявленню особливостей впливу вербальних і невербальних засобів на його ефективність, вибору методів і стратегій конструктивного регулювання професійних конфліктів, а також враховано специфіку професійної діяльності фахівців туристичної галузі у спілкуванні з відвідувачами, колегами, керівництвом. Конспект лекцій розрахований на студентів спеціальності «Туризм» 1 року денної форми навчання і студентів 2 року заочної (дистанційної) форми навчання, а також може бути корисний для всіх, хто прагне підвищити рівень своєї професійно-комунікативної компетентності.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)