Перегляди: 22
У конспекті лекцій викладено основні теоретичні проблеми дисципліни «Психологія ділового спілкування» й обґрунтовано психологічні засади організації ділового спілкування у діловій сфері. Приділено увагу визначенню ключових понять з проблеми ділового спілкування, виявленню особливостей впливу вербальних і невербальних засобів на його ефективність, вибору методів і стратегій конструктивного регулювання професійних конфліктів, а також враховано специфіку професійної діяльності фахівців туристичної галузі у спілкуванні з відвідувачами, колегами, керівництвом. Конспект лекцій розрахований на студентів спеціальності «Туризм» 1 року денної форми навчання і студентів 2 року заочної (дистанційної) форми навчання, а також може бути корисний для всіх, хто прагне підвищити рівень своєї професійно-комунікативної компетентності.