Перегляди: 2
Посібник присвячено тренінговим технологіям як одну з
найпопулярніших напрямків сучасної психологічної практики. Висвітлено
теоретико-методологічні підходи до визначення тренінгів, проаналізовано
історію розвитку групового психологічного руху: Т-групи, тренінги
сенситивності, терапевтичні групи, відмінності у структурі тренінгових і
терапевтичних груп, психокорекційні групи, групи зустрічей (інкаунтер
групи), балінтовські групи; тренінг як систематичне набуття знань, умінь,
навичок і атитюдів, спрямоване на покращення виконання діяльності у певній
галузі; соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку компетентності у
спілкуванні. Практичний розділ присвячено рекомендаціям проведення різних
тренінгів, зокрема, подолання горя, розв’язання конфліктів, профілактики
емоційного вигорання і педагогічної компетентності. Посібник адресовано
широкому колу як практичних психологів, так і педагогів. соціальних
працівників та усіх, хто цікавиться психологією тренінгової роботи.