Бондаренко Є. В.
ПАРАЛАКС У ПЕРЕКЛАДІ ЕКФРАСТИЧНОЇ ПОЕЗІЇ (ЗА ВІРШЕМ В. ОДЕНА "M
USEE DES BEAUX ARTS")
Віротченко С. А., Зінова А. І.
ІНТЕРНЕТ-ОГОЛОШЕННЯ ЯК ФОРМА ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ. СПЕЦИФІКА ПЕРЕКЛАДУ.
(НА МАТЕРІАЛІ КИТАЙСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ)
Морозова І. І., Вакуленко А. І.
СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ БРИТАНСЬКОГО ПАРЕНТАЛЬНОГО ДИСКУРСУ: ІСТОРИЧНА ПЕРСПЕКТИВА
Набокова І. Ю., Мартинюк А. П.
НАРАТИВИ І РАДІАЛЬНІ КАТЕГОРІЇ, ЩО ЇХ ОРГАНІЗУЮТЬ (НА МАТЕРІАЛІ
НАРАТИВУ ЗАХІДНИХ ЗМІ ПРО МЕЛАНІЮ ТРАМП)
Піхтовнікова Л. С., Кобалія М. Д.
ФУНКЦІОНУВАННЯ АРХАЇЗМІВ У КИТАЙСЬКОМОВНОМУ ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ
Тащенко Г. В.
КРЕАТИВНІСТЬ ЯК РУШІЙНА СИЛА КІНОАДАПТАЦІЙ (НА МАТЕРІАЛІ "ВТРАЧ
ЕНОГО СИМВОЛУ")
Черноватий Л. М., Харіна Д. В.
ДЖЕРЕЛА ВПЛИВУ НА ПЕРЕДАЧУ БІБЛІЙНИХ ГЕОГРАФІЧНИХ НАЗВ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ. ЧАСТИНА 1
ЛІНГВОДИДАКТИКА
Галстян А. Г., Конєва М. З., Язловицька О. В.
ВИКЛАДАННЯ МОВНИХ СИСТЕМ
Павкін Д. М.
ПОРАДИ КОПІРАЙТЕРУ: КОНЦЕПТУАЛЬНА СТРУКТУРА АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ
ЕЛЕКТРОННИХ ПРИСТРОЇВ
Старцева Н. М., Сапрун І. Р., Ільченко В. В.
КОНЦЕПЦІЯ LEARNER AGENCY: ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ