Галузь знань: Бізнес і підприємництво / Business and Entrepreneurship
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2014

Перегляди: 151

У навчальному посібнику надано теоретичні та методологічні основи науки товарознавства, що складає підвалини для здійснення товарознавчої оцінки харчових та непродовольчих товарів, розробки спеціалізованих розділів товарознавства, управління асортиментом та якістю товарів в ринкових умовах.

Розкрито сутність та фактори забезпечення якості та кількості товарів в процесах їх формування та забезпечення , під час транспортування та експлуатації. Надано теоретичні та практичні засади щодо інформації про товар, її роль у забезпеченні та визначенні справжності, видів фальсифікацій, зокрема підробок та контрафакцій. Сформульовано теоретичні посилання з кожної теми, контрольні питання і рекомендована література. Посібник підготовлено відповідно до бакаловрської програми "Товарознавство та торгівельне підприємство".

Видання призначене для студентів вищих навчальних закладів, торгових представників різних комерційних структур, науковців, магістрів у галузі товарознавства та оцінки товарів.



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

Прімітки: товарознавство