Галузь знань: Економіка / Economics
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Журнал/Journal
Рік видання: 2022

Перегляди: 263

Зміст

ЕКОНОМІКА

Карпінський Борис Андрійович, Карп’як Анастасія Орестівна

ОСНОВИ МАСШТАБНОЇ ЦІННОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ

9

Кошова Богдана Романівна, Макар Оксана Павлівна

РОЛЬ ТЕОРІЙ ПРОСТОРУ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

20

Мельник Тетяна Миколаївна, Павлюк Олена Олександрівна

СУЧАСНІ ФІНАНСОВІ ТА ТОВАРНІ РИНКИ: ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМІРИ

 27

Мурована Тетяна Олександрівна

ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОСНОВА ЇХ СТІЙКОСТІ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

 35

Онешко Світлана Володимирівна

МОДЕЛЮВАННЯ СТІЙКОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВИХ СИСТЕМ НА ОСНОВІ ЛОГІСТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

 44

Паска Марія Зіновіївна, Головчук Юлія Олександрівна, Гарасимчук Назарій Андрійович

ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ КРИЗИ

 53

Ромашко Ольга Миколаївна

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ: ОБЛІК ТА АУДИТ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

 59

МАРКЕТИНГ

Файвішенко Діана Сергіївна, Кришталь Богдана Олександрівна

СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ УКРАЇНСЬКИХ КІНОТЕАТРІВ: НАЙКРАЩІ РЕКЛАМНІ КЕЙСИ.

 67

Маркович Ірина Богданівна

ОСОБЛИВОСТІ КОГНІТИВНОГО МАРКЕТИНГУ В ПОВЕДІНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ

74

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ

 Безверхий Костянтин Вікторович, Юрченко Олександр Анатолійович

СПЕЦІАЛЬНИЙ РЕЖИМ ОПОДАТКУВАННЯ ДЛЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ: НОВІ ПРАВИЛА ОБЛІКУ ТА ЗВІТУВАННЯ

 80

Орєхова Альвіна Іванівна, Дзярик Анна Сергіївна

УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИПЛАТАМИ ПРАЦІВНИКАМ

 88

ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

Зайченко Катерина Сергіївна, Сулим Ірина Костянтинівна

ОПЕРАЦІЙНИЙ ЛЕВЕРИДЖ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

 96

Князь Святослав Володимирович, Скриньковський Руслан Миколайович, Коновалюк Ірина Василівна, Русин-Гриник Роман Романович

ВИБІР ДЖЕРЕЛ ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ І МЕТОДІВ МОНІТОРИНГУ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС–СТРУКТУРИ

 102

Кузьминчук Наталія Валеріївна, Куценко Тетяна Миколаївна, Терованесова Олександра Юріївна, Василашко Наталія Миколаївна

СТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМИ БІРЖАМИ: СВІТОВИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД.

111

ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

Іванова Вікторія Миколаївна

АТЛАС ЗАГРОЗ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ БЕЗПЕЦІ УКРАЇНИ ЯК МЕХАНІЗМ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

120

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ

Крупка Михайло Іванович, Сас Світлана Петрівна

ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ УНІВЕРСИТЕТУ

 128



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)