Перегляди: 68
508248
Навчальний посібник призначений для навчально-методичного забезпечення навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» та охоплює всі теми, що передбачені згідно до навчальних планів підготовки здобувачів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент». На основі запропонованого навчального посібника здобувачі вищої освіти мають можливість краще засвоїти матеріал, набути практичні навики і вміння із застосування теоретичних знань в процесі виконання конкретних маркетингових завдань, організації та проведенні маркетингових заходів і процедур. Навчальний посібник побудований на основі використання кейсметодів та ситуаційних завдань з врахуванням сучасних напрацювань у галузі маркетингу, потреб суб’єктів господарювання у відповідності до швидкозмінних умов зовнішнього середовища функціонування.
Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи.
Розраховано на здобувачів вищої освіти, аспірантів, слухачів бізнес-шкіл, викладачів вузів, підприємців і керівників-практиків, які цікавляться проблемами маркетингового менеджменту та його основними концепціями.