Перегляди: 8
Ольга Прокопенко, Віта Андрєєва, Антон Бугорський , Євген Хоменко, Василь Казаков
9-22
Анна Павловська, Олеся Фінагіна, Олександр Білик
23-35
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
Любов Ковальська
36-43
ОПТИМІЗАЦІЯ ДИСТРИБУЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ В АГРОПРОМИСЛОВОМУ БІЗНЕСІ
Михайло Білуха, Марина Мнухіна
44-57
ІСТОРИЧНІ УРОКИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ: ПЕРСОНАЛІСТИЧНИЙ ВИМІР, ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ ТА ІННОВАЦІЇ
Оксана Захарова, Іван Стрекалов
58-69
САМОМЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ІТ-ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ: ЯКІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ТА ІМІДЖУ
Олена Пригодюк
70-82
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ
Андрій Клипач
83-91
КОНЦЕПЦІЯ SMART У МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ: СУТЬ, МЕХАНІЗМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ
Діана Баранюк
92-100
ОНОВЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СКЛАДОВОЇ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Інга Крупенна, Ярослав Крупенний
101-111
ФОРМУВАННЯ МІКРОЕКОНОМІЧНОЇ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Микола Руденко, Світлана Колодій, Ілона Деревінська
112-123
Тетяна Архипенко, Марина Іванова
124-133
ЦИФРОВІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ У ПРОСУВАННІ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
Лідія Васильченко, Сергій Пепчук, Ірина Ганжала
134-143