Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2011

Перегляди: 137

В навчальному посібнику розглядається сучасні принципи, механізм, методи і моделі стратегічного управління . Особлива увага приділена вивченю системи економічних і організаційних механізмів стратегічного управління; методів розробки і вибору конкретних стратегій в системі стратегічного управління; процедур планування реалізації стратегії в конкретних умовах господарювання. Навчальний посібник рекомендовано студентам вищих навчальних закладів III — IV рівнів акредитації, аспірантам і викладачам вузів, а також буде корисний керівникам, менеджерам підприємств, які займаються питаннями стратегічного розвитку і зацікавлені в успішній їх роботі.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here