Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2014

Перегляди: 158

Навчальний посібник «Маркетинг» забезпечує якісну підготовку фахівців з організації маркетингової діяльності в сучасних ринкових умовах. Викладено теоретичні й методологічні засади для ухвалення відповідних маркетингових рішень та формування маркетингових стратегій. Посібник призначено для учнів/студентів професійних навчальних закладів за спеціальністю «Комерційна діяльність», для вивчення дисципліни «Маркетинг», а також рекомендовано фахівцям, чия діяльність пов’язана з маркетингом.



Джерело доступне за посиланням / The source is available here

 

Прімітки: маркетинг