Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Монографія / Monograph
Рік видання: 2016

Перегляди: 102

508248 

У монографії систематизовано та розроблено теоретико-методологічні підходи і практичний інструментарій формування логістичної стратегії на підприємствах торгівлі. Досліджено сутність логістичної стратегії та визначено власний підхід до трактування терміна «логістична стратегія», враховуючи управління бізнеспроцесами підприємства торгівлі. Проаналізовано особливості основних видів логістичних стратегій, наведено практику їх застосування. Досліджено основні етапи формування оптимальної логістичної стратегії, розроблено багатовимірну динамічну модель управління ланцюгами поставок в оптовій торгівлі. Вдосконалено модель вибору розміщення власного розподільчого центру на умовах аутсорсингу для роздрібної торговельної мережі. Досліджено теоретико-методичні підходи до оцінювання ризиків реалізації логістичної стратегії управління діяльністю підприємства торгівлі. Вдосконалено методичний інструментарій оцінювання ефективності управління ланцюгами поставок на підприємствах торгівлі.

Призначено для наукових співробітників, викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, працівників торговельної сфери та фахівців, які зацікавленні у вирішенні проблем формування логістичної стратегії в торгівлі.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)