Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Монографія / Monograph
Рік видання: 2014

Перегляди: 79

508248 

 

Розглянуто актуальні соціоекономічні проблеми українських домогосподарств крізь призму суспільних трансформацій і наслідків глобальної фінансової кризи. Проаналізовано особливості їхньої споживчої поведінки. Вивчено прийняття купівельних рішень домогосподарствами, культуру консюмеризму та економічну соціалізацію. На підставі емпіричних досліджень виконано порівняльну характеристику виокремлених типів домогосподарств у системі їхньої споживчої активності, окреслено місце е-споживання в українському суспільстві на шляху розвитку нової економіки. Наголошено на узагальненні чинників різної природи, задіяних у процес регулювання споживчих практик сучасного домогосподарства як важливого суб’єкта ринкових відносин.

 Для наукових працівників, викладачів, аспірантів та студентів, які вивчають сучасні тенденції в розвитку явищ, що перебувають у полі міждисциплінарного зацікавлення.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)