Перегляди: 76
508248
Сучасні об’єкти господарювання відзначаються постійним та динамічним зростанням своїх можливостей, потужностей і сфер впливу, а це в свою чергу, призводить до посилення глобальної конкуренції. Зміна філософії прийняття управлінських рішень, способів планування, організації, контролю та керування суб’єктом господарювання вимагають впровадження систем автоматизованого управління бізнес-процесами, просування, постачання та збуту товарів і послуг.
Представлений посібник передбачає опанування студентами навчальної дисципліни поступово по модулях, а оцінка здобутих ними знань та вмінь формується на основі всіх результатів, досягнутих у процесі навчання. У посібнику подано лекційним матеріал, тести, питання для самоконтролю та дискусійні питання, практичні завдання, приклади розв’язаних задач.
Видання рекомендовано для студентів економічних спеціальностей ЗВО, науковців, викладачів, аспірантів, усіх хто цікавиться питаннями менеджменту та маркетингу.