Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2022

Перегляди: 73

508248 

У навчальному посібнику, який відповідає програмі курсу «Маркетинговий менеджмент», висвітлено теоретичні основи сучасного маркетингового менеджменту, методи і прийоми його застосування у практичній ринковій діяльності підприємств. Показано місце маркетингу в системі управління підприємством, розглянуто поняття маркетингового менеджменту та його методологічні основи, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємств, а також викладено питання щодо розроблення маркетингових стратегій, програм і планів маркетингу. Посібник містить приклади, матеріали, що ілюструють теоретичні положення, та практикум з усіх розділів курсу.

Для здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг», викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям з маркетингу та менеджерам підприємств, широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингового менеджменту.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here
 
 

 

© Всі права захищені © 1993 - 2022. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро, Україна)