Перегляди: 73
508248
У навчальному посібнику, який відповідає програмі курсу «Маркетинговий менеджмент», висвітлено теоретичні основи сучасного маркетингового менеджменту, методи і прийоми його застосування у практичній ринковій діяльності підприємств. Показано місце маркетингу в системі управління підприємством, розглянуто поняття маркетингового менеджменту та його методологічні основи, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємств, а також викладено питання щодо розроблення маркетингових стратегій, програм і планів маркетингу. Посібник містить приклади, матеріали, що ілюструють теоретичні положення, та практикум з усіх розділів курсу.
Для здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг», викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям з маркетингу та менеджерам підприємств, широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингового менеджменту.