Галузь знань: Маркетинг / Marketing
Видавництво: Інші / Others
Мова видання: Українська / Ukrainian
Вид видання: Навчальні матеріали / Training materials
Рік видання: 2015

Перегляди: 33

508248 

У навчальному посібнику викладені основні питання курсу «Основи маркетингу». Розглянуто проблеми формування та функціонування маркетингової системи на підприємстві. З’ясовано маркетинговий комплекс підприємства, зокрема товарну, цінову, комунікаційну та розподільчу політику.

 Для студентів, курсантів та слухачів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів, зокрема, за напрямом підготовки «Транспортні технології», слухачів системи післядипломної освіти. Навчальний комплекс буде корисний також для спеціалістів, підприємців, працівників служби маркетингу, а також для тих, хто цікавиться сучасною маркетинговою теорією і практикою.


Джерело доступне за посиланням / The source is available here