Перегляди: 75
508248
У навчальному посібнику розглядаються теоретичні основи, поняття, категорії, концепції, факти, принципи, науково-теоретичні підходи, на яких будується деталізований розгалужений маркетинг. Автори посібника намагалися лаконічно систематизувати багаточисельні навчальні наробітки в теорії маркетингу для покращення сприйняття навчального матеріалу студентами. Наочна інтерпретація матеріалів в таблицях та схемах сприятиме покращенню засвоєння навчальної програми з дисципліни «Маркетинг». Тестові завдання та розв’язання кросвордів з відповідями після кожної теми дозволять робити самоперевірку рівня засвоєння теоретичних основ маркетингу. Посібник вперше видано в 2015 році з грифом Вченої Ради ХНТУ.
Навчальний посібник призначено для студентів та аспірантів економічних спеціальностей всіх форм навчання, а також тих, хто вивчає маркетинг за навчальними програмами неекономічних спеціальностей, може бути корисним викладачам ЗВО.